اخلاق تبلیغ در سیره رسول الله(ص)
14 بازدید
ناشر: جامعه المصطفی العالمیه
نقش: نویسنده
سال نشر: 1384
تعداد جلد : 1
وضعیت چاپ : چاپ شده
نحوه تهیه : فردی
شماره چاپ : 2
زبان : فارسی
تبلیغ حق از ابتداى آفرینش از اصلی ‏ترین وظایف پیامبران الهى و اوصیاى آنها بوده است. از طرفى بکارگیرى روش صحیح این تبلیغ، نقش بسزایى در اثرگذارى و جذب مخاطبان دارد، سیره رسول اکرم صلی ‏الله ‏علیه ‏و‏آله‏ وسلم در این زمینه الگویى ممتاز بشمار آمده و راه روشنى را فراروى مبلغان واقعى دین گشوده است. نوشته حاضر که از برگزیدگان دوره هفتم جشنواره پژوهشى شیخ طوسی (ره) بوده و رتبه بالایى را احراز نموده، در دو قسمت اخلاق فردى و اخلاق اجتماعى تبلیغ، با الگوگیرى از سیره رسول اکرم صلی ‏الله ‏علیه ‏و‏آله ‏وسلم مباحثى را مطرح نموده است.